Goraa

Menu rozwijane dostarczyły profilki

czwartek, 30 lipca 2015

Wywiad z blogerem #1

Hejoo!
Przedstawiam wam wywiad z... Martyną Sobczak!
Prowadzi ona bloga o makijarzu i serdecznie was tam zapraszam!
Wywiad:
Ja: W jakich okolicznościach wpadł ci do głowy pomysł na założenie bloga?
Martyna: Gdy przeglądałam inne blogi urodowe, stwierdziłam, że to bardzo dobry pomysł by podzielić się swoimi doświadczeniami i jakimiś ciekawostkami.
J: Jak się zaczeła twoja przygoda z kosmetykami?
M: Od małego lubiłam się malować i podkradałam kosmetyki mamie i już tak zostało :)
J: Czym jest dla ciebie twój blog ?
M: Blog jest dla mnie możliwością dzielenia się z innymi moją pasją.
J: Twoi znajomi, rodzina popierają twojego bloga, czytają twoje wpisy?
M: Moi rodzice i moi najbliżsi przyjaciele bardzo mnie wspierają w tym i czytają moje posty i pomagają. Natomiast znajomi nie wiedzą, że prowadze bloga.
J: Jakbyś zachęcił obcą osobę do przeczytania twojego bloga?
M: Jeśli interesuje się kosmetykami, urodą to jest to idealne miejsce dla niej :)
J: Jak opiszesz swój charakter?
M: Jestem skorpionem, to opisuje mnie w 100%
J: Udzielałaś już kiedyś wywiadu?
M: Nie, kiedyś musi być ten pierwszy raz :)
J: Jak ci się podobało? Czy chciałabyś to powtórzyć?
M: Było bardzo fajnie, tak chciała bym powtórzyć jeszcze nie raz.
J: Dziękuje za udzielenie wywiadu, było bardzo miło. Pa, pa!




Jutro o tej samej porze pojawi się kolejny wywiad
Pa!

Emotikon s
Emotikon smile:

1 komentarz:

  1. Bardzo fajnie wyszedł wywiad :D Dziękuję i zapraszam na bloga martynasobczak.blogspot.com i fanpage https://www.facebook.com/marcysskamakeup

    OdpowiedzUsuń