Goraa

Menu rozwijane dostarczyły profilki

niedziela, 15 marca 2015

Nocne przemyślenia

Powie mi ktoś czemu w nocy mam tyyyyyyyyle pomysłów?!
A co gorsza... czemu większość rano wylatuje mi z głowy?!
Wogóle ten blog powstał pod wpływem nocnego kaprysu!
A propos serdecznie pozdrawiam Qbe (tu go szukać-->http://ask.fm/Kubac1), ponieważ on pierwszy odpisał mi gdy spytałam się czy pisać tego bloga i stwierdził, że bardzo chętnie go będzie czytał :') 
A wracając do tematu...
Teraz na przykład wpałam na pomysł aby narysować Foxy'ego z Five Nights at Freddy ale nie mogę bo ktoś śpi ze mną w pokoju! Grrr....
Ogólnie jestem mega fanką FNAFA choć nigdy nie grałam w żadną z części xD
Jedynie oglądam go u Mandzia (PRECELKI GÓRĄ) bo bardziej niż sama gra kręci mnie jej fabuła.
Zjadłabym se coś...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz